Leren verkopen voor ondernemers: Wil jij graag een hogere omzet? Lijkt het je geweldig als je salesfunnel op ieder moment goed gevuld is?

Moeiteloos verkopen, dat klinkt fantastisch toch? Voor veel ondernemers is het een illusie. Ze zien op tegen sales. Wij helpen ondernemers om hun sales te verbeteren. Sterker nog, we helpen ondernemers om plezier te krijgen en verkopen. Veel ondernemers zijn goed in hun vak maar hebben nooit leren verkopen. Ben jij ook zo’n ondernemer? Zonde! We helpen je graag door je te leren hoe het wel moet.

Verkopen vanuit je hart

Herken je dit: Je opdrachten komen vooral via mond-tot-mond reclame vanuit je netwerk. Omdat je hier weinig invloed op hebt blijft de beoogde omzetgroei uit en is je salesfunnel zo goed als leeg. Hierdoor heb je geen rust en ben je tijdens het verkoopgesprek alleen maar bezig met geld verdienen. Stel je voor dat je een verkoopgesprek in alle ontspannenheid kunt voeren, helemaal vanuit je hart. Lees verder in onze artikelen en ga aan de slag!

Waarom vroege vogels werken…

Vroege vogels… wie kent ze niet?! Dat zijn mensen die er als eerste bij zijn. Als de kippen, om in de terminologie te blijven. Marketeers noemen ze ‘early adopters’. Trainers zoals ik noemen ze ‘mensen met lef’. Ze gaan voor de troepen uit. Durven een stap te zetten. Nog voor anderen dat doen. Soms gaan […]

Drie manieren om meer omzet te krijgen

Een van de vragen die ondernemers mij vaak stellen, is: “Bart, hoe verhoog ik mijn omzet?” In dit blog zal ik die vraag beantwoorden. Er zijn drie strategieën waarmee je je omzet kunt verhogen. Als je weet welke drie manieren dat zijn, zou het zomaar kunnen dat je heel anders naar je onderneming gaat kijken […]

4 Tips voor neuromarketing in jouw bedrijf

In een tijd waarin alle marketingkanalen volledig dichtgeslibd zijn met reclames, advertorials en andere sponsored content, is het lastig om nog positief op te vallen met je merk. Het is bijna onmogelijk geworden om jezelf zo te positioneren dat de klant bewust een keuze maakt voor jou, in plaats van voor een concurrent. Ligt de kans dan misschien niet […]

Bepaal je prijs

Vraag jij je ook weleens af hoe je het beste je prijs kan bepalen? Hier volgen vijf eenvoudige stappen die je helpen om je prijs te bepalen. Stap 1: Schrijf drie tot vijf producten uit. Schrijf daar vervolgens bij wat je klanten door die diensten en producten krijgen. Met andere woorden: wat is het resultaat […]

,

De twee sleutels voor meer klanten

Vraag je je weleens af hoe je meer klanten kunt aantrekken? Dan ben je niet de enige: veel ondernemers worstelen met die vraag. Een grote klantenkring is immers een belangrijke voorwaarde om je omzet te laten groeien. Vanzelfsprekend geldt dat voor een startende onderneming, maar ook voor ondernemers die al jaren in het vak zitten […]