LinkedIn voor professionals
Ontdek hoe je meer business genereert met LinkedIn.

Budget€ 0 - € 500
Type opleidingTrainingen
OnderwerpMarketing

Meer informatie? Neem vrijblijvend contact op via: 030 – 200 10 20 of Download de brochure

Natuurlijk heb je een LinkedIn-profiel. Maar maak je daar ook al optimaal gebruik van? Met – schrik niet – meer dan een half miljard registraties wereldwijd en ruim 6 miljoen registraties in Nederland, is de kans groot dat ook jouw doelgroep op LinkedIn aanwezig is. De uitdaging is om die te vinden en te bereiken. Daarvoor is echter meer nodig dan alleen een basisprofiel. Met achteroverleunen kom je er niet.

LinkedIn Training voor professionals

Er zijn veel manieren om LinkedIn actief in te zetten dan je wellicht weet. Je kunt er bijvoorbeeld blogs publiceren en het is een effectief instrument om je merk en reputatie op te bouwen. Bovendien is het een zeer effectief kanaal om leads te genereren. Maar dan moet je wel weten hoe. En dat is precies wat we je in deze training gaan leren. Onder leiding van een ervaren social media en LinkedIn-expert  ga je aan de slag met je eigen profiel en  ontdek je wat er allemaal mogelijk is. Een praktische training van één dag, waarin je leert hoe je meer klanten  kunt krijgen door gebruik te maken van LinkedIn.

Ochtend: Optimaliseer je LinkedIn profiel

Om LinkedIn optimaal te kunnen gebruiken, is het belangrijk dat de basis goed is. We beginnen de dag dan ook met een basistraining LinkedIn waar in je je profiel gaat inrichten en optimaliseren. Als je profiel eenmaal staat, is de volgende stap het creëren van een netwerk. Daarbij gaat kwaliteit voor kwantiteit. Verder is het belangrijk dat je weet hoe je jezelf profileert op LinkedIn, dus daar ga je ook mee aan de slag.

Middag: Zoeken en zichtbaarheid

Nu de basis staat, is het tijd om s’middags echt de diepte in te gaan met de verdieping. In dit blok leer je hoe je LinkedIn – zowel zakelijk als privé – nog effectiever kunt inzetten. Zo gaan we het hebben over het hoe en waarom van aanbevelingen en over het belang van de juiste content (en hoe je dat dan in het vat giet). Ten slotte leer je hoe je je bereik kunt vergroten. Dat betekent dat we gaan werken aan het verbeteren van je online zichtbaarheid en aan het vinden van jouw doelgroep.

Aan het einde van deze LinkedIn Training heb je geleerd:

  • hoe je je LinkedIn-profiel optimaliseert.
  • hoe je een kwalitatief hoogwaardig netwerk opbouwt.
  • hoe jij jezelf op een authentieke manier online te profileren.
  • hoe je een zoekmachinevriendelijk profiel creëert, zodat je goed vindbaar bent in zowel LinkedIn als Google.
  • hoe je je doelstellingen sneller kunt bereiken door LinkedIn in te zetten.
  • hoe je waardevolle content kunt delen.
  • wat de tips, tricks en geheimen zijn van LinkedIn.
  • hoe je via LinkedIn je doelgroep kunt vinden en benaderen.
  • handvatten om een goede LinkedIn-strategie op te stellen.
  • hoe je LinkedIn kunt gebruiken om leads te genereren en nieuwe klanten aan te trekken.

Heb je specifieke wensen voor deze LinkedIn Training?
Laat het ons weten: dan zorgen we ervoor dat we erop in gaan tijdens de dag!

Deze LinkedIn training wordt verzorgd door Victor Huiting. Met zijn jarenlange ervaring als sales- en accountmanager kent hij het reilen en zeilen van de verkoop. In die tijd heeft hij zelf ervaren hoe belangrijk het is om goed te luisteren naar de behoeften van de klant, proactief te zijn en te focussen op groei en resultaat.

Een LinkedIn profiel en een laptop.
Tussen de 8 en 16 deelnemers.

Jouw gegevens

Door dit formulier te versturen ga je akkoord met ons privacy statement en mogen we contact met je opnemen om je verder te helpen met je aanvraag. Wij verstrekken je gegevens niet aan derden.

Hoe kunnen we je helpen?

Heb je nog vragen of wil je meer informatie? Onze leeradviseurs helpen je graag.
Bel ons op 030-2001020 e-mail naar info@zakelijksucces.nl

Reserveer nu je plek!

Vul hieronder je gegevens in en reserveer vrijblijvend een plek bij de training van je keuze. Je bent nog niet tot betaling verplicht, we sturen je namelijk een offerte toe zodat jij er op jouw moment een besluit over kunt nemen.