Effectieve online marketing
Leer in twee dagen tijd hoe je een online marketing machine opzet die zorgt voor klanten.

Startdata2 startdata
Budget€ 1001 - € 2500
Type opleidingTrainingen
OnderwerpMarketing

Meer informatie? Neem vrijblijvend contact op via: 030 – 200 10 20 of Download de brochure

Investering
De investering voor de training Effectieve online marketing is

€ 1295

excl. btw.
Deze open training is inclusief
  • Twee dagen training
  • Opdrachten per email
  • Online training t.w.v. € 199
  • Uitgebreid arrangement
  • Praktisch stappenplan voor je online marketing

Overkomt het jou ook wel eens dat je een poos geen of niet voldoende inkomen hebt? En dat je daar nerveus van wordt? Logisch, want een stabiele omzet is belangrijk om je bedrijf draaiend te houden. Daarom moeten klanten jou steeds opnieuw weten te vinden. Dat bereik je met een goede marketingstrategie, want die zorgt voor stabiliteit in je inkomsten. In de training Online marketing leer je in twee dagen tijd hoe je met je website en ‘online marketingmachine’ voor de lange termijn zorgt voor een stabiele omzet.

Programma Effectieve online marketing

Online marketing is het opzetten en onderhouden van een strategie die ervoor zorgt dat klanten je weten te vinden, je leren kennen en contact met je opnemen. En die hen uiteindelijk tot ambassadeurs maakt die nieuwe klanten aanbrengen. Hoe beter je hier in bent, hoe makkelijker het wordt om klanten te krijgen en je omzet te verhogen. Tijdens de training Online marketing leer je:

  • Hoe alle puzzelstukken van de online marketingmachine in elkaar passen
  • Hoe je je website effectief inricht en optimaliseert
  • De basis van SEO: inspelen op hoe zoekmachines denken
  • Landingspagina’s schrijven volgens de SPORC-methode
  • Wat de invloed van bloktijd is op je online marketing
  • De complete strategie om te bloggen
  • Hoe je een contentplan ontwikkelt
  • Hoe je je socialemediamarketing automatiseert

Hoe is de training Online marketing opgebouwd?

Als je weet waar je moet beginnen, is een succesvolle marketingstrategie opzetten niet moeilijk. En met meer dan 10 jaar ervaring als succesvol (online) ondernemer weet ik precies waar je moet beginnen, welke valkuilen je tegenkomt en hoe je die kunt omzeilen. Ik help je om online marketing uitdagend, inspirerend en makkelijk te maken.

Deze tweedaagse training is opgebouwd uit vier blokken. De trainingszaal is in ‘cabaretopstelling’ gezet. Dat houdt in dat je met drie andere ondernemers aan een tafel zit, en we actief met elkaar aan de slag gaan met marketing. Het aantal deelnemers is niet te groot, zodat er voldoende ruimte is voor persoonlijke vragen.

Blok 1: Het fundament van online marketing
In het eerste blok leer je wat de fundamenten zijn van succesvolle online marketing. Je krijgt een compleet overzicht van hoe online marketing werkt en wat het verschil is tussen een succesvolle en minder succesvolle marketingstrategie. Ook leer je wat het verschil in online strategie is als je je richt op bedrijven of op consumenten.

Blok 2: Winnen met je website
Hoe richt jij je website zo in dat je meer aanvragen krijgt? Hoe kom je hoger in Google? Wat is SEO (search engine optimization) en hoe maak je je teksten vindbaar? Wat zet je wel en niet op je website? Dat is wat je leert in dit tweede blok. Je krijgt een compleet strategisch plan voor het inrichten van je website. Bovendien gaan we aan de slag met het schrijven van de juiste webteksten.

Blok 3: Een effectieve contentstrategie
Op de tweede dag richten we ons eerst op contentmarketing. Contentmarketing is een van de goedkoopste en effectiefste manieren om online gevonden te worden. Bloggen is een vorm van contentmarketing. Bloggen is gratis, makkelijk te doen en je kunt er op ieder moment mee beginnen. In dit derde blok leer je in een masterclass Zakelijk bloggen alle ins en outs van een blog als onderdeel van je online marketingstrategie. Je leert hoe je een blog schrijft, hoe bloggen je helpt om meer klanten te krijgen en hoe je een strategisch blogplan maakt.

Blok 4: Sociale media als onderdeel van je online marketingstrategie
In het vierde en laatste blok leer je hoe sociale media een onderdeel kunnen zijn van je online marketingstrategie, als start van je sales funnel. Je leert sociale media gericht in te zetten om je strategie te versterken, en ook hoe je het jezelf daarbij makkelijk maakt met een (automatische) planning voor een bepaalde periode.

Startdata en locaties

Deze training staat als volgt ingepland

Hotel vd Valk Utrecht
3 juli 2019 - 4 juli 2019
Inschrijven
Hotel vd Valk Vianen
21 november 2019 - 22 november 2019
Inschrijven

Deze training wordt gegeven door Robert van der Schaaf. Als online marketeer helpt hij ondernemers om te groeien. Als partner bij internetbureau Next Fysio volgt hij zijn passie: hoe beweeg je bezoekers naar je website en hoe verander je bezoekers in klanten. Daarnaast is hij docent op de Hogeschool Rotterdam.

Ja, je kunt op eigen gelegenheid op de locatie zelf of op een locatie in de buurt overnachten. Een overnachting is niet inbegrepen bij de training. Dag-arrangementskosten (lunch, koffie/thee/frisdrank/snacks) wel.

Jouw gegevens

Door dit formulier te versturen ga je akkoord met ons privacy statement en mogen we contact met je opnemen om je verder te helpen met je aanvraag. Wij verstrekken je gegevens niet aan derden.

Hoe kunnen we je helpen?

Heb je nog vragen of wil je meer informatie? Onze leeradviseurs helpen je graag.
Bel ons op 030-2001020 e-mail naar info@zakelijksucces.nl

Reserveer nu je plek!

Vul hieronder je gegevens in en reserveer vrijblijvend een plek bij de training van je keuze. Je bent nog niet tot betaling verplicht, we sturen je namelijk een offerte toe zodat jij er op jouw moment een besluit over kunt nemen.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.