Leren verkopen is essentieel voor zakelijk succes. Want zonder sales heb je immers geen klanten en geen omzet. Laat staan, winst. En dat is wel waarom je een bedrijf begonnen bent of waarom je salesmanager bent geworden. Toch hebben veel

Lees meer...

Effectief netwerken: zo doe je dat

Leestijd[rt_reading_time] minuten

Vaak vragen ondernemers me; ‘hoe kan ik meer halen uit netwerkbijeenkomsten?’. Mijn antwoord is doorgaans: ‘Ik zou helemaal niet naar netwerkbijeenkomsten gaan.’ De reden hiervoor is eenvoudig: kun je in dezelfde tijd meer bereiken? In de meeste gevallen is dat

Lees meer...

Hoe zorg je ervoor dat je een A-speler wordt in jouw markt en hoe krijg je jouw marketing voor elkaar? Dat zijn belangrijke vragen waarmee ondernemers naar onze masterclasses en seminars komen.

Als ondernemer heb je een goed product, ben

Lees meer...

Wil je WordPress leren, of ben je benieuwd wat dit inhoudt? WordPress is een Content Management Systeem (CMS), dat je kunt gebruiken om zelf een website op te bouwen. Je kunt bijvoorbeeld een blog starten, of diensten aanbieden. Dankzij WordPress

Lees meer...

Jij of je team hebben regelmatig verkoopgesprekken en je wilt weten hoe je direct het resultaat van die gesprekken kunt verbeteren. Het antwoord daarop is, zorg dat je in de ogen van de klant een ‘trusted advisor’ wordt. Wat daarvoor

Lees meer...

Ondernemers en marketing-teams zijn er dagelijks mee bezig; het binnenhalen van nieuwe klanten om het bedrijf te laten groeien. Nieuwe klanten krijgen aantrekkelijke en speciale aanbiedingen en gratis cadeaus aangeboden. Dit is uiteraard een tactische marketingtruc, want veel mensen zijn

Lees meer...

Richt je ideale klantreis in

Leestijd[rt_reading_time] minuten

Wat zijn de vier fases van een ideale klantreis die eigenlijk iedere ondernemer of iedere organisatie moet inrichten voor zijn / haar bedrijf?

Hoe richt je een ideale klantreis in, waarin je huidige klanten nieuwe klanten aanbrengen? Veel ondernemers hebben

Lees meer...

“Ja maar… Ik ben slechts één van de vele coaches. Wie zit er nu op mij te wachten?”. Mirjam keek me aan en wachtte tot ik zou antwoorden. Hoe kon ik haar ervan overtuigen dat ze écht een verschil kan

Lees meer...

Sales

Leestijd[rt_reading_time] minuten

De sleutel tot succesvolle marketing ligt in het bezorgen van de juiste boodschap bij de juiste mensen op het juiste moment. En dankzij het internet kun je die boodschappen heel precies bij de mensen persoonlijk afleveren. En vaak ook nog

Lees meer...